מעצבי פנים מומלצים

בית » בלוג » מעצבי פנים מומלצים

בעלי בתים רבים חשים מאוימים כאשר הם נדרשים לשכור מעצב פנים. בין אם אתם עוברים לבית חדש או רוצים לחדש עיצוב מיושן בדירה קיימת – מעצב פנים יכול להיות חברכם הטוב ביותר. אמנם יש תפיסה לפיה רק אנשים עשירים ומפורסמים נעזרים בשירותיהם של מעצבי פנים, אך זה רחוק מאד מן האמת. בנוסף, מעצבי פנים יכולים להיות לעזר בפרויקטים שלמים גדולים, או כאשר מדובר בפרויקטים קטנים יותר.

אפשר לשכור מעצב או מעצבת פנים לקבלת ייעוץ בעניינים מסויימים כמו בחירת צבע, תאורה, בדי טקסטיל, קניות רהיטים או תכנון החלל. כמו כן, בשירותיה של מעצבת הפנים ניתן להיעזר לא רק בבית מגורים אלא גם במשרדים, בדירות, בעסקים שונים ובעצם בכל חלל אותו רוצים לעצב ולסגנן. שכירת מעצב או מעצבת פנים על בסיס “לפי הצורך” יכול לחסוך לכם כסף ולהקנות לכם קווים מנחים להגשמת החזון שלכם בעת יצירת מרחב מושלם לכם ולמשפחתכם. הנה כמה טיפים לבחירת מעצב או מעצבת פנים.

מעצבי פנים מומלצים

איפה לחפש?

 

חיפוש כללי בגוגל על מעצבי ומעצבות פנים הוא לא הדרך או הגישה הטובה ביותר למציאת מעצבי פנים. הנה 2 אופציות יעילות יותר:

  1. מצאו דוגמאות לעיצוב פנים שמדבר אליכם. ניתן לחפש מודלים לבתים, משרדים, עסקים או חדרים בסגנונות שמוצאים חן בעינכם מבחינה עיצובית – כאלה ניתן לראות במגזינים, באתרי אינטרנט בנושאי עיצוב פנים ואדריכלות. לאחר שמצאתם כמה עיצובים שמוצאים חן בעיניכם, בררו מי אחראי על העיצוב והמראה וצרו איתו קשר.
  2. קבלו המלצות מחברים. אם השכן או השכנה שלכם, חבר או חבר של חברים נעזר בשירות עיצוב פנים מקצועי במרכז – ניתן לברר דרכם ולשמוע את התרשמותם, ובמידה ויש משוב חיובי ניתן לפנות אל אותו המעצב.

הסמכה מקצועית

 

אם זהו ניסיונכם הראשון בבחירת מעצב או מעצבת פנים, ייתכן שתרצו להיעזר במעצבים בעלי הכשרה מקצועית בתחום, כך שרצוי לפנות לכאלה המצוידים בהשכלה מקיפה בתחום ובתואר בעיצוב פנים, שכן מעצב או מעצבת פנים מוסמכים חייבים לעבור בחינת הסמכה רלוונטית.

תקציב

 

עליכם לקבוע תקציב לעבודה בהתאם לגודל ולהיקף הפרויקט, צעד זה יעזור לכם לצמצם את כמות המועמדים. יש לדון על כך מראש עם מעצב או מעצבת הפנים, שכן מעצבים מסוימים לא ייקחו עבודות על פרויקטים קטנים בתקציבים קטנים. כמו כן, כדאי להיות מודעים לסכום אותו המעצב או מעצבת הפנים יגבו לפי שעה עבור פגישת הייעוץ הראשונית שלכם. לפעמים סכום זה יתגלגל לתוך מחיר העבודה, אבל כדי להיות בטוחים, מומלץ לבקש ולקבל את כל הפרטים בטרם קובעים פגישה עם מעצבים פוטנציאליים.

מעצבי פנים מומלצים

ישנן מספר צורות לתשלום:

 

– גלובלי – תשלום קבוע עבור כל השירותים שניתנו

– תעריף שעתי

– עלות פלוס – זאת כשמעצב רוכש חומרים וריהוט ובכך בונים את עלות העבודה

ישנה גם אפשרות לשלב בין כל צורות התשלום.

תקשורת היא המפתח להצלחה

 

למרות שאתם בוטחים באינסטינקטים והניסיון של מעצב או מעצבת הפנים שבחרתם במטרה ליצור את החלל המושלם בשבילכם, אתם חייבים להסביר למעצב באופן מפורט ומדוייק לגבי העיצוב בו אתם מעוניינים בבית או בעסק שלכם. אם בחירות המעצב לא מוצאות חן בעינכם – יידעו אותו!

בין אם זה משהו מופשט כמו כיוון עיצובי סגנוני ספציפי, למשל- צבע הקיר, אתם צריכים להרגיש בנוח ביכולת שלכם לתקשר עם מעצב הפנים שלכם. לפני שאתם בוחרים מעצב פנים, ייתכן שתרצו להרכיב קובץ המורכב מתמונות רפרנסים ממגזינים של עיצובי פנים ואדריכלות. זה יכול להיות חלל שמצא חן בעינכם, דוגמאות לרהיטים, בדים, תאורה וכדומה – המבטאים את האסתטיקה העיצובית שלכם. לא יזיק כנראה גם להכיר את ז ‘רגון התעשייה, כך שלא תתפסו לא מודעים ומוכנים כאשר תשוחחו עם המעצב או המעצבת שלכם.

לייעוץ חינם השאירו פרטים או חייגו: 054-8026090
phone icon
WhatsApp chat
דילוג לתוכן