מחיר של מעצבת פנים – כך תחסכו כסף

בית » בלוג » מחיר של מעצבת פנים – כך תחסכו כסף

עיצוב פנים הוא חלק מתחום האדריכלות וכמעצבת פנים, העבודה היא מקיפה, רבה ומגוונת והיא עתידה לכלול, בין היתר את שינוי מערך החללים במבנה, שינוי תשתיות, סידור הריהוט, תכנון התאורה, תכנון הנגרות, בחירת וילונות וטקסטיל, עיצוב הקירות ועוד.

את שירותיה של מעצבת הפנים, מומלץ לשכור טרם הכניסה לבית ולחילופין ניתן לשכור את שרותיה לאחר שנכנסתם להתגורר בדירה.

מה כוללת עבודת המעצבת?

– בין השאר, מדידת המבנה ואיסוף נתונים בשטח, הכנת כתבי כמויות לביצוע עבור מכרז קבלנים, קביעת לו"ז לפרויקטים המתוכננים, תכנון ועריכת סט תכניות עבודה לביצוע, תכנון פרטי בניין ייחודיים, הכנת תכניות נגרות מפורטת, פיתוח עיצובים, בחירת חומרי הגמר והחומרים אותם נכון לרכוש לביצוע העבודה – על הצד הטוב ביותר ובהתאמה מושלמת לצורך, לעיצוב ולתקציב.

 

 אם הנכם מעוניינים במידע נוסף ותמחור לעיצוב פנים ואדריכלות

לחצו כאן ליצירת קשר ואחזור אליכם בהקדם

 

מה חשוב לדעת בבחירת אדריכלית ומעצבת פנים?

חלק נוסף חשוב בעבודת מעצבת הפנים הוא לפקח על בעלי המקצוע הרבים ועל הספקים המעורבים בפרוייקט. מעצבת פנים טובה היא מעצבת כשרונית בעלת דמיון ויצירתיות, בעלת יכולת ירידה לפרטים, בעלת שליטה והבנה עמוקה בתחומי הבניה השונים, היא צריכה להיות בעלת טביעת עין טובה לעיצוב (לרבות עבודה עם צבעים שונים).

 

מעצבת פנים מומלצת הינה צריכה גם להיות בעלת ראייה מרחבית, שתאפשר לה לדמיין את התוצאה הסופית לפני התהליך, אדם נעים ותקשורתי, בעלת יכולת לעבודה בשיתוף פעולה עם בעלי מקצוע רבים, בעלת יכולת לעבודה בלוחות זמנים צפופים, וכמובן מעצבת עם תשוקה עזה לתחומי העיצוב השונים.

 

מחיר של מעצבת פנים

מדוע לשכור את שירותיה של מעצבת פנים?

שימו לב להבדלים בין אדם, שהוכשר ורכש את ההשכלה המתאימה לעסוק בתחום, אזי הוא יקרא מעצב פנים לבין אדם שלא למד באקדמיה אז הוא יוגדר כמעצב הום סטיילינג. מעצב פנים, יוצר חללים חדשים בבית שזה עתה נבנה וכאמור הוא יכול לשפץ חללים קיימים בהם מתגוררים (או שלא) אנשים.

באמצעות מעצב הפנים, אתם יכולים בקלות יחסית לחסוך בהוצאות רבות משום שמעצב מנוסה ומקצועי, מצליח לראות את הבית כמכלול וליצור סגנון ושפה משותפת בין החללים השונים. חשוב להבין כי לא כל פריטי העיצוב חייבים להיות זהים בעיצובם אך הם בהחלט צריכים ליצור הרמוניה האחד עם השני, וזאת כדי לשמור על עיצוב מרהיב שמאפשר חוויה נעימה במרחב.

רבים בוחרים לעצב את ביתם בעצמם ורק לאחר שמתגלות הטעויות, הם פונים אל בעלת מקצוע מובילה בתחום כדי שתציל את המצב. על מנת להימנע מסיטואציה זו וכדי לא לבזבז כסף רב לריק, חשוב לבחור ולהיעזר במעצבת פנים עוד לפני שמתחילים בתהליך התכנון.

מחיר של מעצבת פנים

שורה תחתונה – מה המחיר של מעצבת פנים?

אחת השאלות הראשונות שעולות היא, כמה עולה שירות של עיצוב פנים? נכון לבחון את העלויות של מעצבת הפנים וזאת כדי להיערך בהתאם. עוד לפני שננקוב במחירים מדויקים, חשוב להבין כי מעצבת פנים מנוסה ומקצועית, אמורה לחסוך לכם בעלויות הפרוייקט. היא יכולה להמליץ ללקוחותיה על חנויות רבות ומגוונות אשר מעניקות ללקוחותיה מחירים משתלמים שאדם מהשורה לא יצליח להשיג. היא תנהל את תקציב הפרוייקט ותערוך תיעדוף מתאים.

כמובן שמעצבת מקצועית תחסוך לכם טעויות בבחירה או בביצוע שעלולות לעלות גם בכסף רב, וגם במפח נפש ובחריגה מלוחות הזמנים. המחיר עבור השרות אותו תעניק לכם מעצבת פנים משתנה בין אחד לאחת וכמובן בהתאם להיקף העבודה הנדרשת על ידי הלקוח.

לא כל עבודה מתומחרת זהה ועל כן קשה לקבוע מבעוד מועד את המחיר שישלם הלקוח. כדי לתמחר עבודה, תידרש מעצבת הפנים לשערך את שעות העבודה הנדרשות לה בפרויקט הספציפי, עליה להבין את היקף העבודה, ומורכבותה, משך התכנון והביצוע ורק לאחר מכן תוכל להרכיב עבורכם את מחיר השירותים הנדרשים.

אחד הדברים החשובים בבחירת מעצבת פנים היא הכימיה בין הלקוח לבין מעצבת הפנים. כל עוד הכימיה אינה טובה, אזי התוצאה מוטלת בספק. על הלקוח להרגיש כי יש לו ערוץ שיחה חופשי ופתוח עם מעצבת הפנים, עליו לחוש בנוח להגיד את שעל ליבו ללא חשש וזאת כדי שהתוצאה תהיה מושלמת ובהתאמה מלאה לציפיותיו. מעצבת פנים שערוץ התקשורת בינה לבין הלקוח לא טוב מספיק, עדיף שלא לעבוד איתה, גם אם המחירים שלה זולים משמעותית מיתר המעצבים איתם נפגש הלקוח.

לסיכום בחירת מעצבת פנים היא משימה חשובה אותה יש לבצע בקפידה, החל מבירור אודות מקצועיותה, דרך בחינת הכימיה בין שני הצדדים ועד בחינת העלויות אותן היא גובה בעבור הפרויקט האישי שלכם. צרו קשר עם מעצבת פנים מקצועית, שעתידה להנגיש לכם בית מושלם ולטעמכם, בעלות שתחסוך לכם כסף בטווח הקצר והארוך גם יחד.

לייעוץ חינם השאירו פרטים או חייגו: 054-8026090
phone icon
WhatsApp chat
דילוג לתוכן