הסודות השמורים: עיצוב בתים מודרניים

בית » בלוג » הסודות השמורים: עיצוב בתים מודרניים

עיצוב בתים היא משימה מורכבת ובטח אם מדברים על עיצוב בתים מודרניים. אין ספק כי על הבית לשרת את הדיירים המתגוררים בו, בית שיאפשר לדיירים ליהנות מהשהות בו, בית שמאפשר ניצול מקסימאלי של היתרונות הסביבתיים וכמובן כזה שמשקף את אופיים הייחודי של דיירי הבית. משום שלא כל אדם מן השורה ניחן ביכולות עיצוב ומשום שכל אדם מבקש לעצמו את החלל האידיאלי, נכון להיעזר בשרותיה של מעצבת פנים מהשורה הראשונה.

מעצבת פנים

כדי לאפשר לכם לקבל השראה ולעצב את ביתכם כיאה לסגנון אותו אתם מעדיפים ובהתאמה מלאה ומושלמת ליכולות הכלכליות שלכם, בחרנו לשתף אתכם בסודות השמורים ביותר לעיצוב בתים מודרניים, כך שגם אתם תוכלו לייצר עבורכם את המרחב בו אתם חושקים.

לעצב את הבית המודרני

בישראל שולטים מגמות עיצוב שונות ומגוונות כך שבכל תקופה שולט סגנון אחר, בהתאמה לרוח התקופה. אין ספק כי בעידן הנוכחי, מדברים רבות אודות עיצוב דירות קבלן כמו גם עיצוב דירות יד 2 בסגנון המודרני, ועל כן בחרנו להתמקד דווקא באפיק הזה ולחשוף את הסודות השמורים של תהליך העיצוב המודרני. כדי להכיר את קווי העיצוב המודרני, יש לקחת בחשבון מספר אלמנטים בסיסיים אשר יאפשרו לכם להיות בחזית התפתחות העיצוב המודרני. עליכם לקחת בחשבון את התאורה בבית, את חיפוי הקירות, את בחירת הצבעים וכמובן את השימוש בחומרים השונים בתהליך העיצוב. כל עוד אתם מקיימים את ארבעת האלמנטים הנ"ל, הרי שיש בידיכם סיכוי לא רע ואף מעבר לכך, להגיע לתוצאות המדויקות ביותר עבורכם ועבור העיצוב המודרני לו אתם מייחלים.

חיפוי קירות

אחד הטרנדים המובילים ביותר בתחום עיצוב הבית המודרני, הוא חיפוי הקירות. תהליך החיפוי יכול להתבצע באמצעות בריקים ו/או באמצעות לבנים והוא הליך קל ליישום (גם עבור מי שלא מחזיק בניסיון רב בתחום). אין ספק כי חיפוי מאפשר לכם לשדרג את עיצוב הבית בכמה מונים ועצם היותו תהליך קל, נכון להיעזר בו ובעיקר במטרה להקנות לחלל הבית את האווירה היוקרתית והקלאסית בה אתם חושקים. יתרון נוסף ומשמעותי לא פחות, הוא האפשרות להגן על קירות הבית מפני נזקים שונים ומגוונים וזאת באמצעות החיפוי המקצועי אותו תבצעו.

צבע

צבעים הם הבחירה אולי המורכבת ביותר בתהליך עיצוב הבית. לא כל צבע מתאים לכל בית, כמו שלא כל שילוב צבעים יתמזגו בהומוגניות ו/או יתאימו לאופי ואורך החיים של דיירי הבית. צבע מאפשר לכל בעל דירה / בית, לייצר אווירה ולהשפיע באופן משמעותי על מצב הרוח של דיירי ובאי הבית. ככל שתשקיעו מחשבה בבחירת הצבע הראוי לחלל בו אתם מתגוררים, כך תצליחו ליצור אווירה ייחודית ומודרנית, הן ברמת צבעי הקירות והן ברמת בחירת הריהוט והאביזרים הנלווים אותם תשלבו בביתכם. ככל שתשקיעו מחשבה מקדימה בבחירת הצבע, כך יוקל לכם גם בבחירת הריהוט ולא תתפתו לרכישות שיתגלו ברבות הימים כטעות.

חומרי גלם

בעידן הנוכחי ובוודאי מאז הסחר עם מדינות כמו סין, חומרי הגלם בהם ניתן / נכון / רצוי וראוי להשתמש, הם רבים ובלתי מוגבלים, כך שההתלבטות היא גדולה. תהליך בחירת חומרי הגלם (ריצוף חיפוי ועוד), צריך להתבצע באופן מקצועי ושקול, משום שהם ישפיעו רבות על האווירה ועל התחושה שהחלל מעניק לדיירי ובאי הבית. לצורך העניין, היה ותבחרו בעץ כחומר גלם עיקרי ודומיננטי, הרי שהאווירה אותה תייצרו תהייה כפרית, אך אם תבחרו בלבנים, הרי שתצליחו לייצר אווירה יוקרתית וכן הלאה.

מעצבת פנים מומלצת

אין ספק כי בחירת חומרי הגלם צריכה להתחשב בעיצוב הרצוי לכם ועל כן אם העיצוב המודרני הוא גולת הכותרת שלכם, בחרו את חומרי הגלם המתאימים לסגנון עיצוב זה. עוד חשוב לבחור מבין כל חומרי הגלם, את החומרים האיכותיים ביותר וזאת כדי להימנע מאי נעימויות ותחלופה / תיקונים לעיתים קרובות.

תאורה

אין ספק שהתאורה הטובה ביותר היא האור הטבעי שחודר מהחוץ אל הפנים, אך למרבה הצער, לא בכל בית יש מספיק פתחים, המאפשרים לאור הטבעי להיכנס ועל כן חשוב מאוד לבחור תאורה בהתאמה מלאה לצורך, לנוחות ולעיצוב המודרני. אם בעבר התאורה הוכרה כמנורות מסורתיות בלבד, הרי שכיום ישנם גופי תאורה רבים ומגוונים, אשר יכולים בקלות מרבית לשדרג, הן את המראה והן את האווירה הרצויה בחלל ובין היתר לאפשר הפצת אור בכל החלל, אך לא לאפשר לו להשתלט על החלל, אלא להתמזג בתוכו, כיאה לדרישות העיצוב המודרני. את התאורה יש לשלב בכל חלל בהתאם לגודלו ולשימושו, כך התאורה שתיבחר לחדרי השינה, תהיה שונה מתאורה אותה תבחרו לפינת קריאה וכן הלאה.

מעצבת פנים מחיר

תהליך עיצוב הבית

על מנת לעצב את הבית בסגנון המודרני, חשוב לעבור מספר שלבים משמעותיים וביניהם:

· אפיון הצרכים – עליכם לאפיין את הצרכים הבסיסיים והמתקדמים שלכם ובין היתר מספר הנפשות, ההרגלים שלכם כמשפחה וכפרט ועוד.

· הכרת נתוני שטח הבית – חשוב מאוד להכיר את נתוני החלל אותו אתם עתידים לעצב ובהתאם להתנהל. ככל ותמדדו נכונה את הדירה (דלתות, קירות, חלונות ועוד)כך תצליחו לדייק יותר את העיצוב

· יצירת סקיצות שונות לעיצוב הרצוי – השלב בו נכון לשרטט מספר סקיצות בהתאם אליהן תעצבו את ביתכם. מתוך סך הסקיצות תבחרו את האחת שמתאימה לכם יותר.

· בחירת חומרי הגלם – משום שניתן לעשות שימוש במספר חומרי גלם, נכון לבחור מבעוד מועד את חומרי הגלם הראויים והנכונים לכם באופן אישי – אתם בהחלט יכולים לבחור במספר חומרי גלם שונים ולשלב ביניהם.

· בחירת הצבעים והאלמנטים

כל עוד אתם מתנהלים אל מול מעצבת פנים מקצועית ומובילה בתחומה, הרי שהתהליך יתבצע בטבעיות ותוכלו לעבוד במקביל למקצועיות אותה מציגה מעצבת הפנים. היה ואתם בוחרים לעצב את החלל בכוחות עצמכם, שימו לב שאתם לא מדלגים על השלבים הרצויים והמומלצים.

לייעוץ חינם השאירו פרטים או חייגו: 054-8026090
phone icon
WhatsApp chat
דילוג לתוכן